Mediálny mix je strategické rozloženie vašich reklám naprieč rôznymi digitálnymi kanálmi, ako sú Google, YouTube, sociálne siete a ďalšie online platformy, s cieľom, aby sme dosiahli maximálny dosah na cieľovú skupinu a efektivitu vašich kampaní.
Akým spôsobom budete merať úspešnosť?
Úspešnosť mediálneho mixu meriame pomocou viacerých metrík, vrátane dosahu, angažovanosti, konverzií a návratnosti investícií. Poskytujeme pravidelné reporty a analýzy, aby ste mali prehľad o výkonnosti vašich kampaní.
Ako vyberáte vhodné médiá?
Každý mediálny mix je prispôsobujeme špecifickým potrebám vášho podnikania, cieľovej skupine a cieľom vašej kampane. Prídite k nám na stretnutie, povedzte nám viac o svojom produkte či službe a my vám vhodne vyberieme média, na základe skúseností alebo predchádzajúcich dát.